02-04-2013

Op bezoek bij Sofie...

Hallo vrienden

Ik ging vandaag op bezoek bij Sofie, hoe doe je dat...normaal zonder nadenken...
1) je gaat naar de bakker wat lekkers halen
2) je parkeert je en laat het raam van je auto openstaan
3) je hebt een fantastische namiddag waarin er veel leuks verteld werd
4) je komt tot de vaststelling dat je je parkingticket in auto vergeet en hebt dan de schrik van je leven dat ze zouden ingebroken hebben

Humm...help, de lentekriebels doen rare dingen met mij...


Maar bon...Sofie zag er echt wel goed uit. Ze is in voor grapjes en wist echt wel van al haar bezoek te genieten. Sigrid en Katrien wisten mij te vergezellen. Met de verpleging en de kine wist ze er ook een leuke noot in te houden. Zo kennen we Sofie :-).
Voorlopig nog geen nieuws over ontslag, omdat ze eerst en vooral de nieuwe bloedverdunners moeten weten op te bouwen.

Met de kine heeft ze de gebruikelijke oefeningen moeten doen om haar longinhoud te vergroten en mocht ze zeepbellen blazen en met een strandbal spelen.

Haar kamer zag er echt wel gezellig uit met allemaal mooi kaartjes, slingers en leuke cadeautjes.

Ze is echt wel op de goede weg...ze kan elke dag een beetje meer, ze ziet er dag per dag terug stralender uit.

Nog een fijne avond en tot blogs
Sammy

1 opmerking:

  1. Hey Sofie,

    Ik ben een leuke verassing aan het maken,
    en ik hoop dat het vandaag nog zal afgeraken.
    Dan kan ik het morgen aan je meter meegeven,
    ze zegt dat je er zeker plezier aan zal beleven.
    Het is iets speciaals en uniek,
    en hopelijk geeft het je ook meer energiek.
    Het geeft je zeker de steun,de kracht en de moed,
    en dan komt,voor je 't weet,alles goed.
    Het is ook wel een beetje voor je mama ook bedoeld,
    en ik weet zeker dat zij er zich ook beter door voelt.
    Nu wil je zeker wel weten wat het is,
    je dacht toch niet dat ik het ging verklappen,dan heb je 't mis.

    Dikke knufel,
    X Christine en co X

    BeantwoordenVerwijderen