17-04-2013

WOORDEN VAN DANK

Hallo iedereen,
na bijna een weekje thuis hebben we onze draai zo'n beetje gevonden.
Voorlopig logeren we nog in onze living aangezien trappen nemen momenteel nog niet mogelijk is voor Sofie.
Elke dag oefent ze vlijtig met kine Bart, die twee giechelen wat af hoor, hierdoor heeft ze ook elke dag haar lachtherapie!
Ik richt mij vandaag even tot jullie omdat ik iedereen wil bedanken vanuit het diepste van mijn (moeder)hart! Jullie waren de lichtpuntjes in onze donkerste uren van de afgelopen maanden.
Ik ben ervan overtuigd dat alle kaarsjes, gebeden, gedichten, gedachten,...ons hebben geholpen in deze moeilijkere periode.
Bedankt voor de talrijke kaartjes, geschenkjes, bezoekjes, bemoedigende woorden maar vooral bedankt voor jullie medeleven!
Het is een verrijking om zoveel fijne, lieve mensen te kennen.

Ook een groot woord van dank voor Sammy, voor het luisterend oor en het verwoorden van'' ons leven zoals het was'' in Gasthuisberg.
Nu proberen we deze periode stilletjes achter ons te laten en hopen dat Sofie nu goed vertrokken is en we de komende jaren verder kunnen zonder grote operaties.
Sofie zou graag stoppen met de blog omdat het nu vooral revalideren is en de meesten onder jullie volgen haar ook  via facebook of sms-en geregeld.
Een dikke zoen aan jullie allen van Sofie en mezelf(Tanja)

1 opmerking:

  1. Hey Tanja & Sofie,

    Jullie zijn een heel bijzonder team!
    Bedankt dat we eventjes mee mochten volgen via de blog, heel veel sterkte nog & ik hoor wel van Els hoe het verder met jullie gaat!

    Marijke & co

    BeantwoordenVerwijderen